sivik sivik !

hey hey ! apa habaq semue ? sehad ta ? sehadkan . wahh wahh . baek cik QA tnye habaq kowng kan . haha . okeyy . stop merepek . lamakan aku ta update menatang neyy . haha . busy kot . choyy ! mcm yea-2 jea si aku neyy . ngehh ngehh ! act, bukan busy mane pon . just malas nak update nd menaip jeaa . hee . tp tp , busy lhaa jgk weyhh . kite kan nak SPM . so, masa kite penuh nan jadual ngadap buku jea . tp muka buku tetap ta bole tnggal taw . haha .

okeyy . stop it !

berbalik kpd tajok entry aku neyy hahh kan . sivik . walawehh . subjek ta pnting pon kne buad folio kew hahh . wadduh ! okeeyy . even ta pnting pon aku nd the geng pon buad lhaa jgk kan . daa lhaa soalan susa gyle . tema cabaran masa hadapan . kne buad bnde yg blom ada kat dlm dunia neyy . wahh wahh . apa lhaa seyh nak buadd . mc-2 idea keluar, tp ta buad pon . last-2 buad botol air serba guna .

smlm buad prototaip . wahh . meriah prototaip kteowg . hasil karya penjahanam si cik LUMI nd cik QA lhaa kan . wink ! okeyy . mehh tgk gelagat kteowg . haha . malas aku nak menaip pnjng neyhhh .


okeyy . daa neyy jea lha . aku malas nak upload byk-2 . haha . sory weyhh . malas nak rotate gambar . wink ! hehe :) kbai !

like here then here

2 ulasan:

Muhammad Amirul Asraf berkata...

perhh ! bengkok kepale tengok gamba korg !

QURRATU AIN berkata...

mmg saje membuli korang ! hha

Daisypath Friendship tickers
 
All Right Reserved To Me. Full Edit By NabilaMedan.