demam addmath =.=

hey dear !

u know what , hari neyy kan ada gerak gempuh addmath . wahhh . soalan dy , matiii oyy aku nak pker jwpan . pening pening ! secara jujurnyee lha kan , cik QA neyy mmg ta study pon . haha . aku neyy bab addmath mmg ta suke study study neyy . tp aku tade lhaa ta pgg buku lngsng kan . ada lhaa jgk selak buku sbelum tido mlm smlm . smbil-2 ue texting nan my lesbooo si nad ue . huaaaaaaa . dy yg ckp soalan susa . wadduh ! bygkan ae , if dy yg pndai ue ta bole jwb . aku lagi lhaa kan .

2 paper skali gus hari neyy . sebelum rehat paper 1 . lepas rehat paper 2 . wahh wahh . paper 1 jeaa da mcm hapee kan . apa agy paper 2 . okeyy . chills agy lhaa kan jwb paper 1 . bole snyum-2 agy . skali lepas rehat paper 2 ! sumpa weyhhh . aku rase aku jwb 4 soaln jea kot . ue pon ta smue aku jwbb . weyhhh . sumpa nak nagesss weyhhh :( try nak jwb yg trbaik . ye lhaa kan pra-trial . nak jgk bg yg trbaekkkk . tp .........

ceguuuu ! soalan susa . ta bole nak jwb :( im sorry . ngeee ~ cdyhh lhaa . balik-2 jeaa daa dmm kan . smpai skunk kot . wahhh . time tcen td pon ta bole nak focus . pening yg melampau . daa mkn ubat pon taa baek jgk . ishh . ta suke lhaa . ishhh . nak bwk moto pon mcm owg mabuk td . huaaaaaa . ta suke dmm . nan batuk nyee . alahaiii . bencinyeee .

okeyy . byee ! nak study . khamis gerak gempuh subjek sejarah /subjek yg cik QA ta pernah lulus\ ngeee ~ okeyy . before that , utk adik-2 yg tga trial ue GOOD LUCK taw . for my brother syafiq .. good luck dekk :) okeyy . bye !

like here then here

Tiada ulasan:

Daisypath Friendship tickers
 
All Right Reserved To Me. Full Edit By NabilaMedan.