TRIAL SPM 2011

HELLO pretty sistaa nd handsome guys !

how are you . really hope kowng semua sehad ae . hee . okay . straight to the point okay . see this pictaa !

okayy . nmpak kan . TRIAL SPM 2011 . mayb kat negeri laen daa habes kot trial . but foe my negeri , baru start hari neyy . okayy fun ! orang lain beraya aku nd spm candidate yg laen kene mengadap buku . nevermind . hope dapat buad yg trbaik lhaa kan foe trial neyhh :)

hari neyy exam bahasa melayu paper 1 nd paper 2 . alhamdullilah . soalan senang . ada lhaa 1 soalan yg agar blur aku nak jawab but i try to answer . hee . tadi dapat jawab nan tenang jea . syukur gyle . esok exam bahasa inggeris paper 1 nd paper 2 . harap dapat jwb nan tenang nd h tenang dari bm tadi .

2minngu jea aku exam . suke :) straight jea . gap pon 1 or 2 hari jea . then bole raye . okay . even aku dapat raye seminggu jea kan . ta kesah lhaa . hee . yg penting tetap dapat serang rumah member kan . bebudak sastera 3mnggu exam . tp minggu dpn dyowg ada gap .

lastly , kowng doa kan lhaa bebuda mangsa spm taon neyy dpt jawab exam nan mudah nd tenang jea . nd aku mnx maaf kat kowng yg aku daa buad salah . ae ae . ta mao gadoh-2 . nak periksa besar neyy . nd now , aku daa kurngkan facebook taw . nd semua lhaa yg melibatkan lappy . wink !

hello textbook good bye facebook !

GOOD LUCK ALL :)

Tiada ulasan:

Daisypath Friendship tickers
 
All Right Reserved To Me. Full Edit By NabilaMedan.