open house :')

hello guys ! okayy . lets start our story . before that nak gtaw yang aku demam sebab kepenatan . huhu . okayy . stop it before aku merepek . haha . okayy . hari neyy kan kite buad open house . winkiee ! excited bole ? ye lhaa kan, membe lama nak datang umahh . ngee ~

dlm kul 1 pm aku amek si lumi kan . soh dy tolong aku kemas umahh . hee . kejam ta ? lantak ahh kan . then daa settle smue keje kat umahh, kteowg kuar nak pegi beli ais kan . ya ampun ! sush bole nak cari . semua tade kan . nasib lhaa 1 kedai neyy ada jual . errr =.= then balik ckp nan bpk aku yg ais tade . dy kuar pg beli kan .

dalam kul 3 ue rumah aku daa full daa . wahh . meriahh bole umah aku tadi . penatt weyhh aku lyn kowng . but aku happy . hihi . even penat kan . kowng neyhh gasak nak pnggil aku jea kan . kejam bole . haha . aku nk makan jea ada owg . ta dpt lhaa aku nak mkn kan . smpai si ainun ckp " kau neyy habes kan lha dulu makanan kau neyhh " hihi . kebusyan yg melampau td . sorry guys aku ta dpt lyn kowng . hihi .

yg best kann buda seri alam dtg . winkk ! thanks kowng . ngee ~ suke aku kan . hihihi . ramai bole yg datang . yg datang naek moto laen, yg naek bas nye lagi, teksinye . daa mcm rombongan aku tgk hihi . fon aku mmg ta henti lhaa kan dr call plus mcg . wahh . aku malas nak reply mcg yg ta pntingg neyhh . bukan sombong but busy . hihi .

okayy . dalam kul 6 lbeyy ue just ada apex, azam, rudy, sherly, lumi, bella jea kat umah aku . dyowg mmg saje jea lepak kat umahh aku . kteowg buad perangai gyle kat umah . haha . nak tau ta ? azam apex nd lumi trkene nan kteowg . dyowg dapat air sirap masin . mmg lazat lhaa kan . haha . aku dyowg kenekan apa aww . dyowg letak sambil kicap kat dlm mee aku . gyle manis bole . ta pedas pon . mayb sbb aku tahan pedas kan . then kteowg maen game adek aku . masing-2 balik after maghrib . hee .

then after hanta lumi bebudak 5a nd fatin datang umahh . time ue ada kawan parents aku an . lyn jea lhaa . aku lyn kawan aku lhaa kann . hii . then lepas budak 5a balik, si amirul azril nd the geng dtg . aku tnggu dyowg dtg hamboii . haha . sesat bole dyowg . ntah rumah sape ntah dyowg dtg . wuu ~ cik lumi jgn jeles okayy . hihi . mirul ckp apa ntah kat aku, aku lyn kan jea . ta dga pon . haha . nak balik ue , mak aku bagi duet raye , then dy bagi aku balik duet raye . kesengaln sngguh mamat neyhh .

after dyowg balik aku hanta lhaa si fatin neyhhh balik umah kan . aku malas nak bwk fon . si mirul neyhh call . ingat sesat lagi kew hape an . rupenye just nak cakap thanks , sorry dtg lmbat . ue jea . ngenggg pnye mamat . haha . sokayy lhaa kan . then aku masuk bilik tros tido . aku penat . haha . peace ! dpt tido kejup jea . dga bising-2 aku kuar lhaa kan . rupenye ada kawan bpk aku . ta jadi nak tido . huhu .

okayy . lupe nak gtaw yg aku mengunyah dari start si rudy dtg until rudy balik . haha . lame kot kan dy kat umah aku . hihi . care trbaik nak gemok . haha . okay . stop . haha . eh ehh . yg datang tadi ue thanks a lot ae sebeb daa habes kan makanan kat umah aku . hihi . nd yg ta dtg ue jgk thanks sbb daa di invite but ta dtg :) okay . adek nak gune lappy . kbai :/

(: hari neyy bufday adek kite si syafiq ue :)

Tiada ulasan:

Daisypath Friendship tickers
 
All Right Reserved To Me. Full Edit By NabilaMedan.