Merdeka !

Hello peeps :) yeahh ! see my tittle MERDEKA ! hha . happy okayy . saya sudahh habes trial yea yea . even baru habes trial kan, ttp kire merdeka hape . kalau ta asek nak ngadap buku nan paper exam jea kan . wahh . ta snggup bole . ehem ! kitee daa bole raye taw even raye kite tnggl lagi bape hari jea kan . huhayy :) ta kesah lhaa kan . yg pntng ada . hihi .

okayy . konon decide esok ta nak sek lhaa kan . sekali tgk sok tade paper . smua class tade paper . so, baik aku datang kan . budakk rajin neyhh . haha . hari rabu or khamis compom aku ta dtg . hihi . rajin kan aku . ngee ~ whatever lha kan .

hahh . foe mmbe aku yg ta habes lagi trial ue, selamat mengadap buku lagi yea kowng . kte buda pure sc dapat merdeka kejup . hihi . ehh ehh . merdeka separuh jea baru . sbb ta dpt lagi result trial kan . huaa . takot bole nak amek . huhayy ! okayy . malas nak bebel pnjng lebar . kbai !

1 ulasan:

Unknown berkata...

saya tag awak:)

http://salwaismail.blogspot.com/2011/09/2nd-giveaway-domolicious.html

Daisypath Friendship tickers
 
All Right Reserved To Me. Full Edit By NabilaMedan.