chemistry


hey readers !

apa habaq semue ? baik jea kan . wahh wahh . baik cik QA kan ary neyy . tnye khabar lagi . okeyy . stop merepek . ahha . lets back to tittle . about chemistry . wahh . semangat nyod aku .

okeyy . td ada class ibnu sina . wahh . rajen ta si QA neyy pegi . rajen kan . semangat SPM gitu . heee . ye lhaa kan , hari neyy ibnu sina chemistry jea ta de biology . ue yg semngat trlbey . aku pegi lhaa kan . klu ada bio mmg ta lhaa kan si QA neyy nak dtg sekk . ngee ~

ahha . class dari kul 8 smpai 10 sepatotnyee . tp cegu ue mengade nak buad 3 jam . hahh . means smpai kul 11 lhaa kan . yeayy ! aku terlampau suke kowng taw ta . haha . tepu weyy otak aku blaja 3 jam skali gus subjek chemistry neyy . hahh . bincang soalan pon 1jam lbeyy kew . haiyoo . haha . okeyy . nevermind lhaa kan .

2jam yg sepatotnyee semngat jeaa aku . daa masok 10.01 pagi aku daa malas nak buad keje . apa agy semua soalan yg aku ta jwb aku bg kat farah jwb . nmpk ta yg si QA neyy pemalas . okey whatever . haha . habess jea last quetion aku owg yg pling smngat sekali keluar class . owg 1st kot . hehe .

okeyy . stop merepek . now nak mintak izin utk stop menaip . penat daa ngadap paper chemistry td . heee . okeyy . bubyee all :)

Tiada ulasan:

Daisypath Friendship tickers
 
All Right Reserved To Me. Full Edit By NabilaMedan.